Podzimní prázdniny – Proseč pod ještědem

26. 10. 2021 - 31. 10. 2021

Úterý 26. 10

V úterý odpoledne se většina z nás sešla na Hájích, a pak jsme společně vyrazili směr Černý Most. Tam se ještě někteří připojili a společně jsme nastoupili do autobusu. Po příjezdu do Hodkovic jsme přestoupili na další autobus do Proseče pod Ještědem. Vystoupili jsme z autobusu a vyrazili na cestu k ubytovně a zjistili, že nás čeká trochu větší kopec, který nám dal docela zabrat. Když jsme dorazili do ubytovny, dali jsme si večeři, po které jsme byli rozděleni do pokojů, šli vybalovat a pak už unavený spát.

Středa 27.10

Ve středu ráno jsme se probudili, nasnídali a připravili na celodenní výlet. Tento den měla na starosti Majčí s tématem pověsti Libušino proroctví. Cestou jsme si zahráli pár her a udělali si oběd. Do ubytovny jsme se vrátili až později odpoledne a do večeře jsme měli volno. Po večeři si pro nás připravila program Pedro, např. hry,  kde jsme ze svých těl museli udělat písmenka atd.

Čtvrtek 28. 10

Další den byl volnější. Dopoledne mravenci, gepardi a kačeři vytvářeli raketky a panáčky. Klauni a instruktoři měli program na celý den a to že měli natočit televizní program. Po obědě šli mravenci, gepardi a kačeři s Danem a Majčí ven. Dnešní pověst byla o Bivojovi a kanci a tu měl na starosti Dan. Zahráli jsme si několik her, a pak šli na chvilku na hřiště.  Všichni jsme se vrátili ke společné večeři. Večerní program si pro nás připravila Móňa, která měla pověst Karlův most. Po programu jsme si jen vyčistili zuby a šli do postele.

Pátek 29.10

Tento den nás čekal další celodenní výlet a ten připravil Křéma s pověstí – Výstup na Říp. Většina cesty byla do kopce, ale cestu jsme si zkrátili hraním různých her. Došli jsme na sjezdovku kousek pod Ještědem a tam jsme se rozdělili. Instruktoři a kačeři se vydali směrem na Ještěd, kde měli vyfotit dokumentační fotku o výšlapu. Ostatní se pomalu vrátili do ubytovny aby připravili večeři, na které jsme si pořádně šmákli. Tento den měl večer program Ondra s Filipem a ty si pro nás připravili hru na medvědy a trh Bezi-Bezo.

Sobota 30.10

Na dopoledne si program připravila Míša s pověstí O orloji. Úkolem bylo nasbírat co nejvíce apoštolů a která družinka jich měla nejvíce tak ta vyhrála. Odpoledne jsme se rozdělili do družinek a naším úkolem bylo odpovědět na otázky, které nám zadali vedoucí. Odpovědět na ně nebylo úplně jednoché, protože jsme je museli zjistit po Proseči. Večer měl na starost Viktor s Áďou. Poté jsme se jen už připravili do postele a šli spát.

Neděle 31.10

A bohužel vše pěkné jednou končí a nás čeká poslední společný den. Po probuzení jsme se nasnídali a rozdělili si práci, kdo co musí uklidit a udělat. Nejprve jsme si zabalili a pak se vrhli na svoje povinosti. Kdo už měl hotovo, tak se mohl jít koukat na film. Po obědě jsme vyrazili směr autobus. Cestou zpět jsme také přestupovali. Cesta byla delší, protože jsme stáli v koloně, ale všechno jsme v pohodě zvládli. Dorazili jsme na Háje a tam se rozloučili.

Tyto podzimní prázdniny byly moc prima a už se moc těšíme na další společně strávené chvíle.

Míša, 16 let

Tomáš, 13 let

Podzimní prázdniny – Proseč pod Ještědem 2021 – Oddíl ONTARIO – album na Rajčeti (idnes.cz)